La setmana del 17 al 24 d'agost viatjaré a Suïssa amb la família i voldriem pujar a la Junfrau, veig però que hi ha diferents alternatives, molta gent i és bastant car.
Sembla que des de Grindelwalk és una de les millors opcions, algú em pot donar consells de tot tipus?
Merci


