Us animo a que doneu la vostra opinió sobre el nou fòrum (només tindrem en compte les opinions constructives) i que ens indiqueu els possibles problemes que hi trobeu. Podeu fer-ho en aquest altre fil: https://transport.cat/viewtopic.php?f=1 ... 29#p285600
Moltes gràcies a tots per seguir visitant-nos.
