https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2021-4194
Ara bé, hi ha una cosa que no se'ns ha explicat, però que també serà obligatori.
A més de comprar l'aparell, caldrà contractar una tarifa de dades mòbils, perquè el dispositiu enviï la nostra ubicació. A qui? No se sap. Es calcula que el cost d'aquest nou dispositiu estarà entorn dels 150 euros (comptant amb la tarifa de dades mòbils que s'ha de contractar per 12 anys).
En aquest vídeo s'explica molt bé com funciona aquest nou "servei".
https://www.youtube.com/watch?v=2ofUsRrzKIU
Ja veieu com es fan les coses en aquest país.
Personalment, opino que el dispositiu en sí es una bona notícia que pot evitar alguns accidents que han succeït quan s'ha senyalitzat alguna avaria, d'aquesta manera no caldrà baixar del vehicle, posar-se l'armilla reflectant ni col·locar els triangles. El que no em sembla bé es pagar aquests 150 euros per la 1 tarifa de dades mòbils, per enviar la localització del vehicle, vagin vostès a saber a on, i encara menys per un període de 12 anys.




