Per ara el sistema només funciona en dues línies però la intenció és que al novembre ja estigui operatiu en totes
Amb la implementació del nou mètode de pagament, la venda manual als vehicles s’eliminarà permanentment.
https://www.elperiodico.cat/ca/barcelon ... s-11747316






