Seguint aquest moviment, el Fòrum del Transport Català ha obertt uin compte en aquesta nova xarxa i estarem atents a la seva evolució en el futur, per veure si es consolida com una alternativa o queda en no res com tantes altres.
La manera més senzilla d'accedir-hi és a través de l'esmentada aplicació/web Bluesky: https://bsky.app/
Podeu trobar el compte del Fòrum del Transport Català amb el nom @transportcat.bsky.social
