Rodalies Barcelona té un gran problema: escandalosa falta de personal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Rodalies Barcelona té un gran problema: escandalosa falta de personal

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/04/2025 20:16

Extret de l'Article "El ferrocarril de Catalunya va endavant" de la "La Fundació Mobilitat Sostenible"

https://www.elcugatenc.cat/noticia/1006 ... a-endavant
Perquè el lector pugui comprendre la magnitud de la tragèdia, vaig confeccionar aquesta taula comparativa de dotació de personal per km de línia de TMB, FGC i Renfe a Catalunya (comptant-hi ADIF)

Imatge

Aquesta taula, més una mala política comunicativa estructural de l’empresa, és la font de de la desatenció de Renfe rodalies cap els seus viatgers.
Efectivament, tot el que té a veure amb elm sistema ferroviari ADF/Renfe a Catalunya és una absoluta TRAGÈDIA



Avatar de l’usuari
Trenofílic
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: Trenofílic » Dimecres 02/04/2025 8:30

wefer ha escrit: Dimarts 01/04/2025 20:16 Extret de l'Article "El ferrocarril de Catalunya va endavant" de la "La Fundació Mobilitat Sostenible"

https://www.elcugatenc.cat/noticia/1006 ... a-endavant
Perquè el lector pugui comprendre la magnitud de la tragèdia, vaig confeccionar aquesta taula comparativa de dotació de personal per km de línia de TMB, FGC i Renfe a Catalunya (comptant-hi ADIF)

Imatge

Aquesta taula, més una mala política comunicativa estructural de l’empresa, és la font de de la desatenció de Renfe rodalies cap els seus viatgers.
Efectivament, tot el que té a veure amb elm sistema ferroviari ADF/Renfe a Catalunya és una absoluta TRAGÈDIA
Buf, sabia que faltava personal a Renfe però la proporció empleat/km de Renfe/adif és penosa.

El personal suposo que inclou personal d'atenció i informació, seguretat, neteja, gestió, etc.

Aquestes dades són només de ferrocarril o són de extensió de tot el servei, bus, metro, funicular...?
4049 empleats de TMB semblen bastants, però si incloem tot tipus de personal, si afegim el servei de bus, que el servei de metro té una freqüencia generalment de cada 2,5 - 5 minuts (en general) i que el metro funciona tota la nit del ds-dg, tot i que en circulen menys.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”