Creieu que les estacions en cul de sac, com la de França o de Valencia Termino, ja no son un problema per la operativitat .
Amb els nous trens autopropulsats i l'abandonament a Espanya dels trens convencionals, el servei amb inversions de marxa deixa de ser un problema en quant disponibilitat de maquines, personal o temps de demora....
Que creieu?


