D'aquesta manera vaig poder veure passar a molt poca velocitat un Eusko Tren gairebé idèntic al 440 en via estreta.
Pot ser que sigui una sèrie igual que els 440 però d'ample mètric??
Talgo:Talgo ha escrit:Bones!!!!
Podrieu facilitarme una fotografia de aquesta unitat.
Gracies.
p_p_b22 ha escrit:si li dona un airemira aquesta web http://listado.pizias.net/ en material motor i busca feve mira les unitats 3500

Exacte...quan ET era FEVE encara, es van demanar 45 unitats. Al independitzar-se altre cop ET, les 15 últimes unitats van passar a aquesta empresa, mentre que les 30 anteriors es van quedar a FEVE per fer serveis a les rodalies d'Asturies i Cantàbria.David ha escrit:Mirant amb més deteniment la pàgina http://www.euskotren.es s'hi pot trobar informació a l'apartat "fotografias".
Aquest tren en concret l'anomenen Serie 3500 i fou constuit per CAF el 1978. Pel que es veu tenen unes 15 unitats en circulació.






Una sola correcció...les Yé-yé són les 308 (ex-10800). Per la resta, sí, és molt curiós el fet d'adaptar una locomotora d'ample ibèric al mètric...swansea ha escrit:Hola a tots!
L'unica ocasió que record que s'hagi fet una "transformació" d'una locomotora de d'ample ibèric a via estreta, ha estat a la línia de Ponferrada-Villablino. La companyia minera que explota el jaciment carbonífer, va comprar dues locomotores tipus ye-ye a RENFE (sèrie 313) i les va adaptar per circular per la via mètrica de la línia, substituint-li els boggies. Aquesta adaptació es produí l'any 1997 D'aquesta forma va jubilar les locomotores CRUPP diesel que la servien i s'uniren a les General Motors que fabricà MACOSa epr a la companyia.
Tot un invent que no deixa de ser curiosísim!!.

Inexacte, Aaron. Se´n van comandar 31, d´UTs 3500, de les quals les 3501 a 3515 van anar a parar a FEVE Euskadi (línies Bilbao Atxuri-Donosti, Donosti-Hendaia i Amorebieta-Bermeo; la línia BilbaoConcordia-Balmaseda no era electrificada encara).aarongilp ha escrit:Exacte...quan ET era FEVE encara, es van demanar 45 unitats. Al independitzar-se altre cop ET, les 15 últimes unitats van passar a aquesta empresa, mentre que les 30 anteriors es van quedar a FEVE per fer serveis a les rodalies d'Asturies i Cantàbria.David ha escrit:Mirant amb més deteniment la pàgina http://www.euskotren.es s'hi pot trobar informació a l'apartat "fotografias".
Aquest tren en concret l'anomenen Serie 3500 i fou constuit per CAF el 1978. Pel que es veu tenen unes 15 unitats en circulació.