D'aquesta manera vaig poder veure passar a molt poca velocitat un Eusko Tren gairebé idèntic al 440 en via estreta.
Pot ser que sigui una sèrie igual que els 440 però d'ample mètric??
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:25
Entrada Autor: David » 25 ago. 2006, 10:57
Entrada Autor: p_p_b22 » 25 ago. 2006, 13:23
Entrada Autor: orique » 25 ago. 2006, 19:51
Talgo:Talgo ha escrit:Bones!!!!
Podrieu facilitarme una fotografia de aquesta unitat.
Gracies.
p_p_b22 ha escrit:si li dona un airemira aquesta web http://listado.pizias.net/ en material motor i busca feve mira les unitats 3500
Entrada Autor: aarongilp » 26 ago. 2006, 11:12

Entrada Autor: David » 26 ago. 2006, 12:27
Entrada Autor: aarongilp » 26 ago. 2006, 12:48
Exacte...quan ET era FEVE encara, es van demanar 45 unitats. Al independitzar-se altre cop ET, les 15 últimes unitats van passar a aquesta empresa, mentre que les 30 anteriors es van quedar a FEVE per fer serveis a les rodalies d'Asturies i Cantàbria.David ha escrit:Mirant amb més deteniment la pàgina http://www.euskotren.es s'hi pot trobar informació a l'apartat "fotografias".
Aquest tren en concret l'anomenen Serie 3500 i fou constuit per CAF el 1978. Pel que es veu tenen unes 15 unitats en circulació.

Entrada Autor: Jordi Freixas » 27 ago. 2006, 17:13





Entrada Autor: david_jim » 28 ago. 2006, 19:26
Entrada Autor: swansea » 03 set. 2006, 23:12
Entrada Autor: Jordi Freixas » 03 set. 2006, 23:34
Entrada Autor: aarongilp » 03 set. 2006, 23:34
Una sola correcció...les Yé-yé són les 308 (ex-10800). Per la resta, sí, és molt curiós el fet d'adaptar una locomotora d'ample ibèric al mètric...swansea ha escrit:Hola a tots!
L'unica ocasió que record que s'hagi fet una "transformació" d'una locomotora de d'ample ibèric a via estreta, ha estat a la línia de Ponferrada-Villablino. La companyia minera que explota el jaciment carbonífer, va comprar dues locomotores tipus ye-ye a RENFE (sèrie 313) i les va adaptar per circular per la via mètrica de la línia, substituint-li els boggies. Aquesta adaptació es produí l'any 1997 D'aquesta forma va jubilar les locomotores CRUPP diesel que la servien i s'uniren a les General Motors que fabricà MACOSa epr a la companyia.
Tot un invent que no deixa de ser curiosísim!!.

Entrada Autor: 437.001 » 04 set. 2006, 01:49
Inexacte, Aaron. Se´n van comandar 31, d´UTs 3500, de les quals les 3501 a 3515 van anar a parar a FEVE Euskadi (línies Bilbao Atxuri-Donosti, Donosti-Hendaia i Amorebieta-Bermeo; la línia BilbaoConcordia-Balmaseda no era electrificada encara).aarongilp ha escrit:Exacte...quan ET era FEVE encara, es van demanar 45 unitats. Al independitzar-se altre cop ET, les 15 últimes unitats van passar a aquesta empresa, mentre que les 30 anteriors es van quedar a FEVE per fer serveis a les rodalies d'Asturies i Cantàbria.David ha escrit:Mirant amb més deteniment la pàgina http://www.euskotren.es s'hi pot trobar informació a l'apartat "fotografias".
Aquest tren en concret l'anomenen Serie 3500 i fou constuit per CAF el 1978. Pel que es veu tenen unes 15 unitats en circulació.
Entrada Autor: 437.001 » 04 set. 2006, 01:55
Entrada Autor: 437.001 » 28 oct. 2006, 20:36
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026