Demà estaré tocant a París. És un viatge llampec, o sigui, arribo a les 10 del matí a Orly, assaig a les 4 de la tarda, concert a les 7 i torno a primera hora del dissabte.
Així doncs, en unes 4 horetes que tindré, quins enclavaments ferroviaris són més recomanables? Gare de l'Est? Lyon? Nord? D'on surten els trens internacionals? Suposo que allí no hi haurà macarrades de controls d'escàner ni coses així, veritat?
Gràcies!!



