Hola.
Us proposo una trobada o mini-viatge d'un dia, per anar a caçar ànecs. Noooo, no ens els menjarem a la taronja.
Es tracta d'anar a caçar fotogràficament Talgos AVE a la línia d'Alta Velocitat de Lleida i, evidentment, provar-ne com a mínim un.
La primera etapa seria anar de BCN a Lleida... no sé. Podríem començar forts i anar per Manresa. Fotos a l'estació de Lleida.
El següent pas seria anar amb un AVE des de Lleida a Saragossa. Allí, fotos a l'estació, que val la pena, i a tot el que corri per allí.
La tornada, seria interessant fer-la per la línia convencional, per contrastar una mica amb la línia d'Alta Velocitat.
A Saragossa cal anar amb permís especial per poder fotografiar, això ja ho sabem d'entrada. A Lleida, en principi no caldria, encara que ja sabem que això de les fotos a RENFE, és una selva.
Què... algú s'anima?
Algun expert en horaris em pot indicar la millor opció, comptant poder estar 1 horeta a Lleida i un parell d'horetes a Saragossa, com a mínim?
Hauria de ser dissabte o diumenge.
A10!!
Proposta trobada: cacera d'ànecs
En principi jo, m'apunto, a mí m'és igual el dia, prefereixo un dissabte; i si trobo a la persona adecuada, podriem tindre una visita guiada, ....
per Delicies.

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Que jo recordi, el primer regional a Lleida per Manresa arriba a les 11.44, però posal-hi 15 o 30 minuts més ja que sempre arriba tard (es nota que de vegades l'agafo, eh?
). L'AVE de Lleida cap a Saragossa crec que surt a les 12.50, trigant 1 hora fins a Saragossa. Allà, si crec no mal recordar el Talgo "Miguel de Unamuno" surt sobre les 3 de la tarda, arribant a Barcelona a les 19.15.
Ja contrastaré els horaris, però és que ara tinc pressa i els he dit de memòria.
Salutacions.

Ja contrastaré els horaris, però és que ara tinc pressa i els he dit de memòria.
Salutacions.
Jo m'hi apuntaria encantat. Fa temps que tinc ganes de fer el trajecte de Lleida a Saragossa en AVE
Això sí, cal calcular bé els horaris per anar folgats per fer els enllaços
També cal comptar el preu que suposo que entre una cosa i una altra el preu anirà pujant lo seu...
Una salutació! Per cert, per mi també millor un dissabte.

Una salutació! Per cert, per mi també millor un dissabte.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Què dura és la tasca d'un home-horaris... 
A Lleida s'hi pot arribar a les 11.52 com a molt d'hora si es va via Manresa o, si voleu matinar, a les 9.52 sortint de Sants a les 7.06
.
Personalment em faria gràcia, si es fa la tornada per via convencional, fer-la en tren regional. N'hi ha un que surt a les 15.12 arribant a Lleida a les 17.12, a temps per l'exprés de les 17.55 via Valls. ATENCIÓ: aquest tren no circula dissabtes ni diumenges (el de Saragossa a Lleida vull dir).
Amb aquests condicionants, resulta imperatiu fer la matinada i anar via Valls, doncs AVEs els dies feiners surten de Lleida a les 7.00 (impossible), 11.05, 16.30 i 21.00 (tardíssim). Caldria, doncs, prendre lo ocellot a les onze del matí.
En cap de setmana, no tenim el regional per via convencional per tornar, però a canvi hi ha un AVE a les 12.45 que permetria fer l'arribada a la terra ferma via Calaf. De Saragossa podríem tornar amb l'Unamuno (ZGZ 14.50 - BCN 19.15) o amb el Finisterre (ZGZ 19.08 - BCN 23.10). També hi ha l'opció de tornar via Casp amb el Catalunya Exprés (ZGZ 16.50 - BCN 21.30).
Tarifes (tremoleu):
Barcelona - Lleida (Regional): 8,50 EUR
Lleida - Saragossa (pajarraco): 25 EUR turista, 37 EUR preferent, 45 EUR Club.
Saragossa - Lleida (Regional Exprés): 10,80 EUR
Saragossa - Barcelona (Unamuno, Finisterre): 24,50 EUR turista.
Saragossa - Barcelona (Catalunya Exprés): 19,45 EUR classe única.
Pels posseïdors de Carnet Jove: recordar que en AVE el descompte és del 25%. En la resta de trens, 20%.

A Lleida s'hi pot arribar a les 11.52 com a molt d'hora si es va via Manresa o, si voleu matinar, a les 9.52 sortint de Sants a les 7.06

Personalment em faria gràcia, si es fa la tornada per via convencional, fer-la en tren regional. N'hi ha un que surt a les 15.12 arribant a Lleida a les 17.12, a temps per l'exprés de les 17.55 via Valls. ATENCIÓ: aquest tren no circula dissabtes ni diumenges (el de Saragossa a Lleida vull dir).
Amb aquests condicionants, resulta imperatiu fer la matinada i anar via Valls, doncs AVEs els dies feiners surten de Lleida a les 7.00 (impossible), 11.05, 16.30 i 21.00 (tardíssim). Caldria, doncs, prendre lo ocellot a les onze del matí.
En cap de setmana, no tenim el regional per via convencional per tornar, però a canvi hi ha un AVE a les 12.45 que permetria fer l'arribada a la terra ferma via Calaf. De Saragossa podríem tornar amb l'Unamuno (ZGZ 14.50 - BCN 19.15) o amb el Finisterre (ZGZ 19.08 - BCN 23.10). També hi ha l'opció de tornar via Casp amb el Catalunya Exprés (ZGZ 16.50 - BCN 21.30).
Tarifes (tremoleu):
Barcelona - Lleida (Regional): 8,50 EUR
Lleida - Saragossa (pajarraco): 25 EUR turista, 37 EUR preferent, 45 EUR Club.
Saragossa - Lleida (Regional Exprés): 10,80 EUR
Saragossa - Barcelona (Unamuno, Finisterre): 24,50 EUR turista.
Saragossa - Barcelona (Catalunya Exprés): 19,45 EUR classe única.
Pels posseïdors de Carnet Jove: recordar que en AVE el descompte és del 25%. En la resta de trens, 20%.
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 17/06/2005 19:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Que jo recordi, el tren que surt a les 6.33 de Sants va a Reus, el regional de Lleida surt a les 07.06entfe001 ha escrit: A Lleida s'hi pot arribar a les 11.52 com a molt d'hora si es va via Manresa o, si voleu matinar, a les 9.52 sortint de Sants a les 6.33.
El que va via Manresa surt a les 08.06. Personalment, si es fes en cap de setmana nomes podria anar via Manresa, ja que la primera Vallesana de Castellar surt a les 8 del mati (El regional passa per Sabadell/Nord a les 08.45), i tampoc es que tingui ganes d'agafar la ultima nocturna, que surt a les 04.55.
UT596001 ha escrit:Que jo recordi, el tren que surt a les 6.33 de Sants va a Reus, el regional de Lleida surt a les 07.06entfe001 ha escrit:A Lleida s'hi pot arribar a les 11.52 com a molt d'hora si es va via Manresa o, si voleu matinar, a les 9.52 sortint de Sants a les 6.33.