Després d'uns dies en off, torno per aquí.

Dijous, com molts sabeu (reconec que sóc pesat

Bé, us explico com vaig gaudir dijous passat. Treballar el que es diu treballar no és a allò que em vaig dedicar



La tarda fou encara més friki. El meu cap em va dir que anés a fer una volta sol





Per cert, demanaria als administradors que si fora possible creesin un fil per que pugui posar totes les novetats del món Alstom (perquè tal com està el panorama, portaré notícies setmanalment), un fil tipus permanent com els ja existents o tipus informatiu com el que es va crear per donar el còndol a la metring.
Mentrestant us comento algunes frikades que vull compartir amb vosaltres:
-Tots els 9000s necessaris a la L2 trigaran a arribar. Hi ha problemes amb els proveïdors de Alstom i la línia de producció no va a la velocitat que caldria. Per tant, encara tindrem 1100s per estona.

-Els Civia de Alstom són totalment diferents als de CAF. L'única semblança és l'aparença externa i interna. Però quant a sistemes, a Alstom tenen una concepció diferent. A més, pel que he observat, hi ha un munt de detalls diferents en els Civias: els que ara surten són amb lavabo adaptat ja per a PMR (per cert un lavabo enorme) però fins ara sortien amb lavabo normal; a més, les primeres sèries tenien només una porta per a la cabina, i ara ja surten amb dos, una a cada costat. Es podria dir que hi haurà molts Civias diferents. Per cert, jo no ho sabia i segur que molts per aquí ho sabeu, els Civias son trens "modulars", això és, no són com les unitats actuals de rodalies, que són indivisibles. Els Civias permeten diverses configuracions i es poden canviar vagons a gust de la companyia explotadora (independentment que siguin de CAF o de Alstom, són compatibles totalment passen proves per a això), sempre i quan hi hagi evidentment els vagons de cap -amb cabina- i el vagó central amb dos pantògrafs. Per tant, la composició mínima és de 3 vagons ara per ara, i la màxima en principi tan llarga com es vulgui.

-Properament hem de començar un nou tren d'AV-Mitja Distància d'ample variable tipus Alvia. Seguirem informant.

Salut!