Si no hi ha cap canvi, els Corails 3631 Paris - Cervera de la Marenda i 3650 Cervera de la Marenda - Paris es transformaran en Corail Téoz a partir del proper 24 de maig de 2007. En principi, es tracta d'una rama doble (14 cotxes).
Podeu veure quina pinta té un Corail Téoz ací.
Això sí, continuarà acabant el recorregut a Cervera, sense travessar el túnel de Balitres.
PS: volia posar-ho al fòrum del "Ferrocarril a Catalunya", però com que el subtítol indica explícitament "RENFE Regionals i línies FGC que no passen per Barcelona", he decidit posar-ho ací.
PPS: heu vist la nova campanya de publicitat de la SNCF?




