Del Diari de Tarragona, dimecres 22/Nov/2006:
Un exregidor de Cambrils s'encadena a una excavadora per reclamar que es faci un pàrquing subterrani
ACN :: 22.11.2006 (15:09h.) |
L'exregidor de Cambrils Josep Mellau s'ha encadenat aquest dimecres, a les set del matí, a una excavadora de les obres de la façana portuària per reivindicar que es construeixi un aparcament subterrani a la meitat del port que no hi és. La Policia Local ha tallat la cadena, a dos quarts de deu del matí, i Mellau ha sortit de l'obra de forma pacífica.
L'acció reivindicativa ha començat, a les set del matí, quan Josep Mellau s'ha lligat amb una cadena gruixuda a la barra hidràulica de l'excavadora que treballa a la façana del port i l'ha tancada amb una cadenat, segons han informat fonts policials. Mitja hora més tard, han arribat els primers operaris de l'obra i poc després una parella d'agents de la Guàrdia Civil han interpel•lat Mellau i li han pres declaració.
L'exregidor cambrilenc ha reclamat la presència de l'encarregat del port de Cambrils (Baix Camp), Xavier Capdevila, que s'ha personat a les nou del matí. Capdevila ha comunicat la situació a la direcció de Ports de la Generalitat i, moments després, Ports li ha notificat que s'havia acordat amb l'alcalde, Robert Benaiges, de tallar el cadenat i convidar-lo a marxar.
Cap a dos quarts de deu del matí, la Policia Local ha tallat la cadena i Josep Mellau ha sortit de l'obra. L'exregidor ha deixat clar que “s'ha acabat com s'havia d'acabar, es tractava d'una acció pacífica, i jo tampoc tinc ganes de perjudicar l'empresa”.
Mellau ha recordat que cap dels polítics locals és favorable a la construcció d'una segona part del pàrquing subterrani que doni continuïtat a l'actual. Per aquest motiu, ha demanat al president d'ERC, el cambrilenc Josep-Lluís Carod-Rovira, que intervingui en aquest assumpte “com a futur vicepresident de la Generalitat perquè subsani aquest error”.
El regidor Josep Mellau va abandonar, a principis del 1998, el grup municipal del Partit Popular per passar al grup mixt. Aquesta decisió la va justificar aleshores en la negativa del partit a tenir en compte la seva candidatura com a número u a les eleccions municipals del 1999.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:30
Cambrils: exregidor encadenat reclama pàrquing subterrani
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Cambrils: exregidor encadenat reclama pàrquing subterrani
Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 22/11/2006 21:30
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos