Us heu fixa't que algunes estacions de la L3, sobretot del tram central, com diagonal, fan olor a electrònica cremada?
Us heu donat conte que la gran majoria de vagades que agafeu aquesta linia, la megafonia sona molt fluixet o no sona?
Us heu donat conte que sempre hi ha alguna roda amb algún plà?
Heu notat que el chopper d'alguns 3000 fa soroll de "petat"?
Doncs aquí hi ha algo que no va bé. Aquests trens, per la edat que tenen, no haríen de fer això. Sobretot el que més mala espina em fa es l'olor d'electrònica cremada que fan algunes estacions. Un dia hi haurà un incendi o algun incident greu....
Salut,






