Gracies company. Molt instructiu.
Sal.lutacions:
Serie600
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:25
Entrada Autor: nooiler » 15 des. 2006, 23:14
Entrada Autor: Albert » 16 des. 2006, 10:56
Això que dius és una mica exagerat, no? El 80% és una barbaritat! A més, si fos així, sí que tindrien sentit les UT 450/451 en aquesta línia: serveis Civis directes de Mataró a Badalona, per exemple. Però jo crec que dir que el 80% dels usuaris de la R1 agafen el tren a Mataró i baixen a Pl. Catalunya (i viceversa) és uan exageració.fantito ha escrit:La línia de Mataró té una característica particular que la fa única en tota la xarxa de rodalies de Barcelona i és que el 80% del passatge puja a Mataró i baixa a Pl. Catalunya tenint molt poc moviment de passatgers en les estacions intermèdies
Entrada Autor: alexbn » 16 des. 2006, 11:38
Entrada Autor: nooiler » 16 des. 2006, 15:16
Entrada Autor: Ferrovi » 17 des. 2006, 00:40
Entrada Autor: nooiler » 17 des. 2006, 01:31
Un petit retoc de cirurgia patrocinat per FGCFerrovi ha escrit: PD: Nooiler, t'has deixat bigoti?![]()
SERIE 450
La adquisición de U.T. de dos pisos se realizó por sus características específicas que ofrecían la solución óptima para resolver el transporte de viajeros, en líneas largas con tiempos de recorrido superiores a 30 minutos, y en las que existían una fuerte demanda al final de la línea, lo que exigía una elevada capacidad de plazas sentadas.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026