Quan substituiran els rètols d'indicacions de direcció? I no vull dir les plaques de carrer, que ja les han canviades religiosament. Per exemple, avui he passat en autobús pel començament de l'Av. Príncep d'Astúries (cantonada Via Augusta) i m'he fixat que el rètol encara deia Av. Hospital Militar. I el de la Ronda de Dalt (sortida 5 direcció Llobregat), quant aguantarà?
Una cosa semblant és el que passa amb els canvis de nomenclatures de les carreteres (p.ex. C-17 en lloc d'N-152, AP-2 en lloc d'A-2, etc.), on després d'alguns anys encara hi ha rètols "incombustibles". I ja no parlem de la senyalització horitzontal...



