Situació anterior: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. tin-ton. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació"
Situació actual: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació" < és a dir, han suprimit el segon "tin-ton". No sé si fa dies que es fa així ja però m'ha sobtat (sé que és una xorrada però mira).
Per cert, la situació d'abans de l'anterior encara era més llarga: "tin-ton. Pròxima estació: Terrassa-Rambla. tin-ton. Atenció si us plau! Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació"
No sé si a la línia Llobregat-Anoia també han abreujat les megafonies de final de línia i ja posats a demanar, a veure si algú sap si a Gornal anuncien enllaç amb línia R2 i R10 o encara diuen R1 i R2 i a Pl.Catalunya si diuen l'enllaç amb la línia R7...





