Montsó-Riu Cinca

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Montsó-Riu Cinca

Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 des. 2006, 22:04

Curiós, però els fulletons horaris de la línia Zaragoza-Lleida que es reparteixen a Monzón són els catalans, quan a la resta són en castellà.

Per cert, a Barbastro encara hi ha via instal.lada de l'antic ramal de Renfe Selgua-Barbastro. Molt curiós de veure.
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » 28 des. 2006, 22:46

liniadelRipollés ha escrit:Per cert, a Barbastro encara hi ha via instal.lada de l'antic ramal de Renfe Selgua-Barbastro. Molt curiós de veure.
Al pas a nivell de Castejón de Puente també, al menys l'hivern passat.
00


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 des. 2006, 23:11

megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Per cert, a Barbastro encara hi ha via instal.lada de l'antic ramal de Renfe Selgua-Barbastro. Molt curiós de veure.
Al pas a nivell de Castejón de Puente també, al menys l'hivern passat.
Malgrat la boira, sí.
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”