Anar a visitar ACEMA
Anar a visitar ACEMA
Hola! En alguna trobada ja he comentat que seria interessant visitar la seu d'ACEMA, associació de col·leccionistes de metro i bus (la E no recordo que era
), a l'estació fantasma de Gaudí. Segons tinc entés, obren portes dijous a la tarda, potser no és el millor dia, però podrien intentar si ens deixessin visitar-la un altre dia. Com ho veieu?

No estaria malament, però si només hi són els dijous a la tarda veig difícil anar un altre dia. Ara he recordad un vegada que estava cotillejant a la porta de Gaudí, va sortir un jubilat i em va explicar coses de l'estació(res de nou del que ja sabem. Cal a dir que estaven tots fumant i jugant al dòmino. Em va dir que "por esa puerta se va al andén", però ell no tenia autoritat per portar-me per allà.
A, la E no és d'Empleats?? o d'Entusiasmats?
Salutacions!
A, la E no és d'Empleats?? o d'Entusiasmats?

Salutacions!
Això, d'empleats!!
Potser, si parlessim amb ells, per si els anés bé un altre dia...Abans tenien pàgina web, des de fa un temps que no sé si la van treure o què va passar...

Jo tinc tots els dijous lliures, la resta de dies depen, ja que gràcies a les assignatures optatives i de lliure elecció em paso el dia amunt i aball i fent uns horaris ben estranys.
Probablement el local deu ser llogat i per tant, la porta tampoc és d'ells. Així, doncs, crec que cap membre o responsable de l'asociació tingui potestat per fer ús de la porta.
Salut,
Salut,
Si els del pseudopanflet Què! poden, nosaltres també... 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
L'assemblea anual d'ARCA la vam fer allà, al desembre.
Vam utilitzar només la primera sala (a on s'accedeix directament des del carrer), però va valer la pena; no només per la millora respecte anys (assembles) precedentes, sinó perquè (casualitat o no) a les parets hi havia penjats tot de quadres amb fotos de clàssiques busos (moltes prou conegudes, com la prova d'inclinació del Tilling-Stevens, però sempre fa gràcia veure-les en gran)
La porta que dóna a les andanes imagino quina és, perquè era la més misteriosa de totes (i l'única que no va obrir ningú en cap moment)
Vam utilitzar només la primera sala (a on s'accedeix directament des del carrer), però va valer la pena; no només per la millora respecte anys (assembles) precedentes, sinó perquè (casualitat o no) a les parets hi havia penjats tot de quadres amb fotos de clàssiques busos (moltes prou conegudes, com la prova d'inclinació del Tilling-Stevens, però sempre fa gràcia veure-les en gran)
La porta que dóna a les andanes imagino quina és, perquè era la més misteriosa de totes (i l'única que no va obrir ningú en cap moment)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
fase 1: gaudí
fase 2: correus
fase 3: fernando
fase 2: correus
fase 3: fernando

ES PELIGROSO ASOMARSE
Em sona haver sentit que la porta que dóna a Gaudí estava al darrera d'una guixeta de Sagrada Família,. Algú ho pot confirmar?
Pujo aquest fil, per dir que els socis d'ACEMA es reuneixen dilluns laborables a les 17:30 hores, al local de l'estació de Gaudí, a l'accés del carrer Lepant, 299, cantonada Avinguda Gaudí. Què per què parlo d'això? Perquè ens van donar un cop de mà amb la visita de les cotxeres del Triangle
Ah! I que fer-se soci, costa 8 euros l'any. Algú és membre?

Ah! I que fer-se soci, costa 8 euros l'any. Algú és membre?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Carai tu, aquí ens hem engrescat en fer visites eh... sortim més que els de la Imserso...
^^Au vinga, fem una altra visita!
Més, més!!
8)

Més, més!!
8)
Visca el metro!!