avui he vist passar una 112 que portaba a una 111, anaven juntes eran sobre les 17.30 (jo estava a la bonanova) i voldria saber si aquesta extranya composició es per potar les unitats per prepararles per les hores puntes o simplement per reparar la 111?
Prepararles vui dir, per exemple deixar-ne la 111 a Rubi y la 112 continuar fins a Terrassa.
A veure si em podeu aclarir aquest dubte.
Gracias




