Back to the yard (tornada a la cotxera)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera serà la propera?

L’enquesta ha acabat el Dimarts 06/03/2007 14:22

Can Boixeres (1000s paradise)
5
18%
Sagrera (mmmm el 400)
12
43%
Santa Eulàlia (Bordeta al costat)
5
18%
Sant Genís (curiosa, si més no)
2
7%
Trinitat Nova (ex-Roquetes)
0
No hi ha cap vot
Vilapicina (1000s paradise bis)
4
14%

Vots totals: 28
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Back to the yard (tornada a la cotxera)

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/02/2007 14:22

Hola!

Em faig voluntari per fer les gestions per tornar a fer una visita a una nova cotxera, si la metring em passa el contacte adient, és clar. :D

Poso una enquesta per fer el tema democràtic, vista la disparitat d'opinions entre els FoTraCataires (Sant Genís a mi m'agrada, però al Denisuko no :D ).

Votin durant 10 dies. Un cop fet això, procedirem a fer les gestions necessàries per visitar la cotxera escollida amb el consentiment de la metring. Per cert que en cap cas penso fer res d'última hora. Tancarem la cosa uns dies abans, aviso. :)

Salut!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/02/2007 14:24

Ah, se m'oblidava el meu vot és per a Vilapicina, per dos motius:

1) Hi haurà algun que altre 1000...

2) A Can Boixeres ja hi he estat...

Aprofiteu que encara queda per les el·leccions... :x :twisted: :D

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dissabte 24/02/2007 14:24

Qualsevol m'aniria bé, malgrat que m'agradaria veure 4000...
;)

Visca el metro!!

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/02/2007 14:27

A mi també qualsevol m'agrada però no sé perquè la cotxera de Santa Eulàlia sempre m'ha intrigat molt :P A Sant Genís ja hi he estat tot i que no m'importaria repetir ja que no duia càmera aquell cop. De fet, m'agradaria poder anar a totes les cotxeres si es pogués triar :D

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 24/02/2007 14:35

La d'avui m'ha agradat molt i molt i de tornar a repetir a mi per motius personals m'agradaria Santa Eulàlia i recordar vells temps quan els veins de l'Hospitalet Centre--Sant Josep anavem a Barcelona (tota una aventura) desde Santa Eulàlia i jo recordava aquell edifici que em fei respecte de ben petit. Ara bé segur que no supera al munt de material de tots els tipus i temps que s'ha vist avui

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 24/02/2007 15:25

A mi em seria igual, però intentaré poder venir, que veig que us ho heu passat molt bé :D Sta. Eulalia té el seu què, però Vilapicina i St. Genís també...

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 24/02/2007 15:43

JaMiRo! ha escrit:.....Sant Genís a mi m'agrada, però al Denisuko no :D )
:D Es que no hi ha res, es una cotxera amb vies, trens i res més, inclús l'estació de L'Hospitalet de RENFE té mes trens i més vies xD, quan avui hem entrar a la zona on aparquen els 1100, 2100, 5000 i 9000, doncs només això.

No és que no m'agradi, pero prefereixo anar a un altre lloc, si podem anar a Sagrega, ja de pas podriem visitar el CCM que esta al costat, seria una visita combinada i per a tots seria molt millor

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 24/02/2007 16:09

A mi m'agradaria o bé una on poguès veure alguna espècie en greu perill d'extinció (1000's :D ) o sinó la combinada de Sagrera per veure que tal està el 400 i donar un cop d'ul all CCM (no se com de gran deu ser allò però veig difícil ficar-hi 30 i pico persones...)

El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 24/02/2007 16:11

Jo aniria a Boixeres, perquè si estan desguaçant un 1000 o un 1100, sempre pot caure un bon record. :twisted: xD

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 24/02/2007 16:31

A mi tant m'és. Em conformo en visitar una cotxera amb la gent del fòrum :D

Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dissabte 24/02/2007 17:41

Home, pel que veig de moment Sagrera surt ben parada en votacions. Sota el meu punt de vista, no hi ha gaire per veure, ni tans sols hi ha gaire activitat. És una cotxera gran amb cinc vies i molts molts bogies de diferents series, tant antigues com noves i molt material recuperat de desballestaments. No penseu veure-hi cap 4000 perque fa molt que no n'apareixen per allà, ni tans sols a l'apartador. L'únic que hi ha es el nostre beneït 400 (motor amb dues cabines) semi-recuperat i una plataforma. Pel que tinc entès no l'hi funcionen els motors i te la pressa de corrent encara per pati així que de moment li costarà tornar a arrencar.

I ja que estic, aprofito per presentarme, sóc un nouvingut a aquest magnífic fòrum ple de gent molt interesant i agradable, ha sigut tot un gust compartir amb vosaltres la visita a les cotxeres del triangle!!

Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 24/02/2007 17:52

Welcome Proastiakos xD

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 24/02/2007 17:53

Pere ha escrit:A mi tant m'és. Em conformo en visitar una cotxera amb la gent del fòrum :D
Penso el mateix.

De fet ara vaig a votar... ja veurem a quina :D

abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 24/02/2007 20:00

UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit:A mi tant m'és. Em conformo en visitar una cotxera amb la gent del fòrum :D
Penso el mateix.

De fet ara vaig a votar... ja veurem a quina :D
Segueixo pensan el mateix, però he votat Sant Genís per equilibrar l'enquesta. :o xD :D :oops:

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 24/02/2007 20:10

A mi, en algun lloc on hi hagin 3000 o 4000.

Prefereixo més Sant Genís, doncs hi han 3000 i 5000, tot i que Sta Eulalia m'agradaria estar per ser mítica i Sagrera per contenir el 400.

Salut,

PD: Al final he votat Sagrera.

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 24/02/2007 20:12

Jo proposo visita combinada : CCM + Cotxeres de Sagrera.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 24/02/2007 20:31

Jo penso que malgrat que Sagrera és una cotxera poc vistosa, té també el seu interès, primer per la presència del 400, i després perquè es pot mirar de demanar la visita complementada amb la visita al CCM (metro) i al CRT (busos) que es troba en el mateix lloc.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dissabte 24/02/2007 20:55

Proastiakos ha escrit:Home, pel que veig de moment Sagrera surt ben parada en votacions. Sota el meu punt de vista, no hi ha gaire per veure, ni tans sols hi ha gaire activitat. És una cotxera gran amb cinc vies i molts molts bogies de diferents series, tant antigues com noves i molt material recuperat de desballestaments. No penseu veure-hi cap 4000 perque fa molt que no n'apareixen per allà, ni tans sols a l'apartador. L'únic que hi ha es el nostre beneït 400 (motor amb dues cabines) semi-recuperat i una plataforma. Pel que tinc entès no l'hi funcionen els motors i te la pressa de corrent encara per pati així que de moment li costarà tornar a arrencar.

I ja que estic, aprofito per presentarme, sóc un nouvingut a aquest magnífic fòrum ple de gent molt interesant i agradable, ha sigut tot un gust compartir amb vosaltres la visita a les cotxeres del triangle!!
Geia sou!
;)
Benvingut!!
8)
To Proastiakos pros Aerodromios.
:D

Visca el metro!!

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/02/2007 22:07

Hola, nois, per fi em puc connectar!! Avui ha estat genial, genial!!!! Jo no sé dir quina visitar, perquè totes són molt interessants. Pensem també que el CTC de Sagrera també seria interessant, m'ho he de pensar... :D

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Diumenge 25/02/2007 1:01

Jo voto per Sagrera,però més pel CCM que per cap altra cosa. Per cert, què significa exactament CRT?

Per acabar, felicito a metring perquè la visita d'avui ha estat tot un èxit.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”