Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:59
Entrada Autor: sortrens » Dissabte 03/03/2007 11:53
Entrada Autor: sortrens » Dissabte 03/03/2007 20:44
Pues perquè en un carrer tant estret colapsas el carrer de trànsit molestan el transport privat. En canvi el bus barri és més petit i per això és àgil i no provoca tant de trànsit en els carrers estrets de Gràcia. Així la línia "39" hauria de passar només per els carrers i avingudes principals de Gràcia com son el carrer Escorial, Passeig de Sant Joan, Sardenya, Camèlies, Avinguda de la M.D. Montserrat, etc.orique ha escrit:Per què?
Entrada Autor: sortrens » Dissabte 03/03/2007 21:32
Pues m'assembla una molt bona idea, no hi había pensat. Jo volia dir també que veig a "Gràcia" com a una mini ciutat que està dintre d'una gran ciutat com "Barcelona". Per això en un altre fil que vaig obrir jo mateix deia de fer més habiat un "bus de districte" que no pas de Barri. Però a on fas un apartador al carrer Providència o en el cas de Gràcia? Que estaria molt bé. Jo perquè no tinc gaire temps, si al tinc aveure si puc buscar un mapa i poder justificar el meu parer.orique ha escrit:Ai, com et sentin alguns que jo em sé...![]()
Jo no limitaria el pas d'autobusos. Per altra banda, provaria de fer "apartadors" allà on fos possible, per agilitzar el trànsit en general (del privat, sí, però també dels taxis i de les emergències...)
Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 04/03/2007 5:28
Entrada Autor: sortrens » Diumenge 04/03/2007 11:28
Les línies que cites: 22-24-28-45 i 47 que passant per carrers principals son les que haurien de comunicar Gràcia amb el centre de la ciutat. I els carrers estrets que els facin peatonals o passin només transport privat.foronda 141 ha escrit:La zona Torrent de l'Olla-Travessera esta mal comunicada.
Metro: Diagonal i Fontana L-3 i Joanic L-4 son a uns 10/15 minuts caminant.
En Bus: de pujada a Pl. Lesseps encara es podan aprofitar els que pujan per Gran de Gracia: 22-24-28. Els que pujan per Pi i Margall i Joanic estan bastant allunyats.
De baixada encara pitjor: 22-24-28 van per Gala Placidia i Via Augusta.
i 45-47 per Corsega també queda lluny.
Es important mantenir el 39 que pasi per aquest eix doncs es l'unic enllaç directe amb el centre de la ciutat.
Per cert que es talla amb massa fecuencia, festa major de Gracia, obras, etc. lo que causa problemes especialment a las personas grans.
Salutacions.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 04/03/2007 22:37
El transport privat ha d'anar en últim lloc en qualsevol jerarquia de prioritats referent a trànsit, i més en una zona urbana densament poblada i pràcticament sense vials d'alta capacitat com és Gràcia.sortrens ha escrit:I els carrers estrets que els facin peatonals o passin només transport privat.
Entrada Autor: buertu » Diumenge 04/03/2007 23:16
Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 06/03/2007 1:35
Torna a “Autobusos i resta transport públic”