Ha estat molt curiós veureles així doncs el pintat era total a nivell lateral, com si fossin 100% vermelles. M'ha vingut al cap algunes 5000 del metro de Madrid que estaven pintades de color vermell.
Vejam si algú més la caça i fa una fotografía doncs es molt curiós.
Vox



