He de fer el crèdit de Síntesi sobre el tren groc i necessitaria informació, així com enllaços a algunes pàgines web on pugui trobar informació relativa a assumptes tècnics d'aquest tren.
Moltes gràcies.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 14:29

Entrada Autor: Túnels del Garraf » 18 març 2007, 18:23
Entrada Autor: metring » 18 març 2007, 18:29

Entrada Autor: Túnels del Garraf » 18 març 2007, 19:04
Entrada Autor: BRILL 18 » 19 març 2007, 19:49
Entrada Autor: Trenscat » 19 març 2007, 20:21
Entrada Autor: ROMI65 » 19 març 2007, 23:38



Entrada Autor: Peter » 03 març 2008, 16:31
Entrada Autor: ROMI65 » 03 març 2008, 20:01
Tens tota la informació a la pàgina dels TER Llenguadoc de la SNCF (http://www.ter-sncf.com/languedoc/index.asp). En concret, la fitxa horària del tren groc és aquesta (llegeix bé TOTES les notes a peu de pàgina, asteriscs, etc. per evitar sorpresesPeter ha escrit:Hola!
Aprofito aquest fil per no crear un de nou.
M'agradaria agafar el tren groc aquest cap de setmana o el proper, he estat buscant informació i entre links que no funcionen i el meu nul domini del francès, no hi ha manera de saber si el tren groc funciona durant l'hivern i si es fa íntegrament amb tren o es fa transbord amb autobus. També m'agradaria saber els horaris, ja que la pàgina oficial quan els cliques et redireccionen a un mapa.
Si algú té aquesta informació o sap on puc aconseguir-la (encara que sigui en francés), li estaré eternament agraït
Entrada Autor: aarongilp » 05 març 2008, 00:12


Entrada Autor: UT440_132M » 05 març 2008, 16:16
Entrada Autor: Peter » 10 març 2008, 10:04

Entrada Autor: liniadelRipollés » 10 març 2008, 13:23
ROMI65 ha escrit:Hi ha també un llibre escrit per dos "cheminots" (sindicalistes de la CGT) i editat pel comité regional d'empresa de la SNCF del Llenguadoc que explica la història del tren i tota la batalla sindical per salvar la línia. Es diu "Les enragés du rail. Le Train Jaune".
Ací teniu la coberta i el comentari de la contracoberta:
És una mica car perquè es tracta d'un d'aquells llibres en paper "gruixut" amb fotos molt maques en color i en blanc i negre.
No sé si el trobaràs a Catalunya. En tot cas, tens més informació (i pots demanar-lo) a la Fnac francesa.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 23 març 2008, 22:51
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026