Pues això, a veure si aquí posem desitjos d'on volem veure aquestes sèries i noves noticies referens a introduccions de noves sèries a les linies.
Poso una enquesta preguntant quina sèrie voldríeu que circulés per la L9 (imaginant que donariem abast, ja que amb les 1100 no tenim per cobrir tota la linia) , ja que els 9000 se'ls està quedant la L2, que voleu? que se'ls treguin, que facin una nova sèrie, que fiquin dels "antics"...



