m'agradaria preguntar si és molt normal veure una 447 en doble composició entre les estacions de l'Hospitalet de l'infant i Mont-Roig del Camp.
Va ser el 30/4/07
gracies i quan pugui penjaré el video
Oriol
Hora i data actual: 27 juny 2026, 16:19
Entrada Autor: oriolp13 » 13 maig 2007, 23:24
Entrada Autor: JaMiRo! » 13 maig 2007, 23:40
Entrada Autor: EUKibo » 14 maig 2007, 16:49
Entrada Autor: aarongilp » 14 maig 2007, 17:16
Jo he vist una 447 avariar-se a Girona, mig tren dins l'andana i mig fora, fent el regional que surt a quarts de cinc cap a PortbouEUKibo ha escrit:Jo tambe he vist fotos de una 447 a Girona

Entrada Autor: oriolp13 » 14 maig 2007, 17:59

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 14 maig 2007, 18:22
Entrada Autor: Jordi Freixas » 15 maig 2007, 00:51
La 447 és la 440 reformada, no? Hi ha un Regional Exprés diari que fa Barcelona - València amb una composició doble d'aquestes. I home... quan jo hi vaig anar, en un moment donat ens va adelantar un Euromed per la via de l'esquerra (i jo hagués preferit viatjar a bord de l'EuromedUT596001 ha escrit:He de reconèixer que tinc el "morbo" d'anar amb una 447 per el tram adaptat a 200 km/h...
![]()

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 15 maig 2007, 21:56
La 440 reformada per Regionals és la 470, les 447 són les de rodalies, que no tenen res a veure amb les 440.Jordi Freixas ha escrit:La 447 és la 440 reformada, no?UT596001 ha escrit:He de reconèixer que tinc el "morbo" d'anar amb una 447 per el tram adaptat a 200 km/h...
![]()
Entrada Autor: Mako448 » 15 maig 2007, 22:15
Algún de per aquí deia que això de 447's per la línia de Regionals a Tortosa era normal un diumenge,peró aquí és diu que és va veure el 30d'Abril,que era un dilluns.Val que era pont i això,peró els dies de pont és realitzen horaris de laborables(a renfe per lo menys),i raro que una 447 la posin a fer regionals a Tortosa un dilluns.oriolp13 ha escrit:hola soc nou en aquest fòrum.
m'agradaria preguntar si és molt normal veure una 447 en doble composició entre les estacions de l'Hospitalet de l'infant i Mont-Roig del Camp.
Va ser el 30/4/07
gracies i quan pugui penjaré el video
Oriol
Entrada Autor: oriolp13 » 17 maig 2007, 21:24
Entrada Autor: Guigui » 20 maig 2007, 12:07
I què em dieu dels camells i tamagotxis que transiten per la LAV Tardienta-Osca?👍35594-001-0 ha escrit:Mejor es ir en una 447 por una LAV a 350UT596001 ha escrit:He de reconèixer que tinc el "morbo" d'anar amb una 447 per el tram adaptat a 200 km/h...
![]()
Entrada Autor: César » 21 maig 2007, 15:07
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026