m'agradaria preguntar si és molt normal veure una 447 en doble composició entre les estacions de l'Hospitalet de l'infant i Mont-Roig del Camp.
Va ser el 30/4/07
gracies i quan pugui penjaré el video
Oriol

Jo he vist una 447 avariar-se a Girona, mig tren dins l'andana i mig fora, fent el regional que surt a quarts de cinc cap a PortbouEUKibo ha escrit:Jo tambe he vist fotos de una 447 a Girona

La 447 és la 440 reformada, no? Hi ha un Regional Exprés diari que fa Barcelona - València amb una composició doble d'aquestes. I home... quan jo hi vaig anar, en un moment donat ens va adelantar un Euromed per la via de l'esquerra (i jo hagués preferit viatjar a bord de l'EuromedUT596001 ha escrit:He de reconèixer que tinc el "morbo" d'anar amb una 447 per el tram adaptat a 200 km/h...
![]()

Algún de per aquí deia que això de 447's per la línia de Regionals a Tortosa era normal un diumenge,peró aquí és diu que és va veure el 30d'Abril,que era un dilluns.Val que era pont i això,peró els dies de pont és realitzen horaris de laborables(a renfe per lo menys),i raro que una 447 la posin a fer regionals a Tortosa un dilluns.oriolp13 ha escrit:hola soc nou en aquest fòrum.
m'agradaria preguntar si és molt normal veure una 447 en doble composició entre les estacions de l'Hospitalet de l'infant i Mont-Roig del Camp.
Va ser el 30/4/07
gracies i quan pugui penjaré el video
Oriol
I què em dieu dels camells i tamagotxis que transiten per la LAV Tardienta-Osca?594-001-0 ha escrit:Mejor es ir en una 447 por una LAV a 350UT596001 ha escrit:He de reconèixer que tinc el "morbo" d'anar amb una 447 per el tram adaptat a 200 km/h...
![]()