CURSO DE FORMACIÓN PARA LA OBTENCIÓN DEL TÍTULO DE CONDUCCIÓN DE VEHÍCULOS FERROVIARIOS DE CATEGORÍA B
http://www.renfe.es/empresa/cursoconduccion/
només costa 19.800!
per cert allò dels factors d'entrada s'hi van presentar unes 5120 persones de les quals ja n'han descartat 593. aquest dissabte es fan els psicotècnics a BCN i a Madrid i d'aquí a un mes ja hi haurà resultats!
http://www.renfe.es/empresa/index_empleo.html




