http://www.elperiodico.cat/
------------------------------------------
Un de cada tres conductors catalans considera el cotxe com a part de la seva imatge
1. • El 92% de les famílies disposen de vehicle per als seus desplaçaments
EFE
BARCELONA
Un 36% dels catalans consideren el cotxe com a part de la seva imatge i creuen que aquest ha de tenir tots els accessoris possibles, segons l'estudi En continu moviment, realitzat per la consultora Deloitte. Aquest informe analitza des del punt de vista del consumidor la situació de la indústria de l'automòbil pel que fa a tendències, preferències de consum i hàbits d'ús.
L'estudi indica que aquest tipus de conductors valoren, sobretot, la marca, el disseny, l'equipament i la potència. Així mateix, consideren imprescindibles extres com el DVD, el navegador, el canvi automàtic i el bluetooth.
En aquest aspecte coincideixen amb els conductors per moda --el 26,5% del total--, que primen els accessoris tecnològics del vehicle i que la marca sigui de prestigi.
En canvi, el conductor familiar --el 25,8%-- afirma que el vehicle és un instrument d'ús domèstic que no ha de representar una despesa excessiva per a la família. Per la seva part, els conductors pragmàtics --el 9%-- veuen el cotxe com un mer instrument per desplaçar-se.
La majoria compra el cotxe en concessionaris oficials
El 86% dels catalans consultats recorren al concessionari oficial per comprar els vehicles per raons de seguretat i garantia, encara que estan sorgint noves formes de venda com els concessionaris multimarca, els grans magatzems, la importació de vehicles a través d'agents i la compra directa entre usuaris.
A l'hora de les reparacions i la posada a punt del cotxe, set de cada deu catalans opten per recórrer al servei oficial de la marca.
A més, el 92% de les famílies enquestades disposen de vehicle i l'utilitzen per a desplaçaments curts, tant en dies laborals com en festius.
La mitjana de cotxes per unitat familiar se situa en 1,62, mentre que l'antiguitat mitjana dels automòbils a Catalunya és de sis anys.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:08
El cotxe com a part de la imatge dels conductors catalans
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El cotxe com a part de la imatge dels conductors catalans
Entrada Autor: wefer » Dilluns 21/05/2007 23:58
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos