-----------------------------------------------------------------------------
L'ATM preveu incorporar a la xarxa 122 nous combois fins al 2010
http://www.elperiodico.cat
La modernització de trens, i també d'instal.lacions, que finalment arriba a la L-1, es comença a notar des de fa algun temps en altres línies amb la incorporació progressiva de les 122 unitats que l'ATM preveu introduir en total fins al 2010. Aquest organisme qualifica l'ampliació d'"excepcional, perquè el 2005 n'hi havia a la xarxa 118". A finals d'any hauran arribat 70 d'aquests trens.
A la L-2 hi circulen ara provisionalment 8 dels 50 combois de la sèrie 9000 encarregats per a la futura L-9. Al desembre, seran 21. A la L-2, L-3 i L-5 s'hi destinaran 39 noves unitats de la sèrie 5000, de les quals 22 ja presten servei. La millora també arribarà a la L-4, amb el transvasament de 15 trens de la L-2 construïts el 1995 que permetran retirar-ne d'altres amb 30 anys d'antiguitat.
----------------------------------------------------
Vox





