http://www.youtube.com/watch?v=o1aAU0X6 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=RuKXXyJ3 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=3qEwlAeU9ls
http://www.youtube.com/watch?v=RF-whQgPLPE
El lema d'Austràlia: don't play with trains (no juguis amb els trens)
el lema de l'últim anunci (stop, look, listen) es va utilitzar a UK i també al Canadà i als USA.
Perquè veiem que els problemes amb els P.N. no només els tenim aquí però que hi ha llocs que els intenten resoldre fent pensar la gent i no només gastant mils de milions d'€ soterrant-ho tot. La gent boja que es mata en un P.N. o creuant les vies per on no toca tard o d'hora es moriria fent algun altre acte imprudent. (he dit!)



