L'home cantant d'Opera, un home alt, prim i "llargarut" va comenÇar les seves "actuacions" a l'Estació de Catalunya L3 andana LESSEPS cantó montanya, jo el recordo cap el any 1981 (encara circulaven 300

), despres de apareixer i desapareixer per temporades, uns quants anys mes tard va fer seu, el cantó montanya de l'andana Lesseps de l'estacio de Passeig de Gracia i es a on mes hi ha estat, sempre amb el mateix troÇ de canÇo i la mateixa entonacio i el boligraf a la ma com per expresar mes el seu bel?? canto, estaria be saber mes coses d'aquest personatge i el perque de les seves "actuacions".
A Penitents mai l'he vist, mes que res perque tant amunt no pujo habitualment, d'altre banda jo també l'he vist a Liceu, sempre andana direcció LESSEPS i cantó montanya i es cert fa bastant temps que ja no es veu.
L'HOME DELS GLOBUS.
Un altre home "estrafolari" que he vist es l'home dels globus, tindria jo uns 17 anys i un bon dia vaig agafar la linia 5 a Diagonal a dos quarts de 8 del mati (encara corrien els 1000

, vaja corrien no, eren quasi nous), i va pujar un home amb una bossa d'esports tipus "macuto" i amb mitja cara afeitada i l'altre mitja amb barba i bigoti, vaja comparats amb ell no som ni aprenents de friki, i amb un somriure perenne, quasi forÇat, vaja que semblava un "ido P'alla" i quan el metro va arrencar, va comenÇar a parlar amb veu alta i accent alemany, dient coses com "ustedes van a trabajar, hacen unas caras de aburridos de amargados" i coses semblants despres va dir "yo he venido a alegrarles el dia y la mañana"
(perque encara no habien passat coses d'atentats i similars si no mes d'un s'acollona de veritat) i de cop i volta de la bossa treu globus i els comenÇa a inflar total que en uns minuts i del trajecte Diagonal-Sants Estacio, hi habien dins del vagó uns 10 globus o mes i la gent clar, globus per aqui, globus per alla com en una festa d'aniversari de nens, la gent realment es partia de ruire de tot plegat i la sorpresa dels qui van pujar a EntenÇa era per veure les seves cares, total que el home al baixar a Sants-Estació va dir un altre cop en veu alta "sean felices y sonrian y quitenle dramatismo a la vida, sean niños" aquesta frase em va quedar gravada, i efectivament de un vago amb cares de son i llargues va passar a ser un vago de gent rient de la situació absurda i mes quant ell ja no hi era i el tren s'en va anar amb els globus dins, EL MILLOR DE TOT es que l'home va aconseguir el seu objectiu, nomes el vaig veure un cop i no se perque feia aixo, pero va ser molt curios.
👍0👎0