Cariñena, adéu enclavament electromecànic
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Cariñena, adéu enclavament electromecànic
El proper 9 de juliol s'acaba.
Un enclavament amb senyalització mecànica moguda amb motor elèctric; agulles amb motor de 1930 que van estupendes...un enclavament que ni els francesos tenen.
Tot es canviarà per un PC amb ratolí.
Per sort, en Ripollès ha anat a emprenyar i té el Cap d'Estació amb roba d'ADIF movent la senyalització.
Les agulles tenen pedals...per poder-se fer a peu de via a cop de trepig...ja us ho explicaré.
A Saragossa-Delícies cada cop està millor la cosa: si no guardas la camara te la requisamos. Sense haver fet cap foto. Avui la bronca l'he fotut jo.
Un enclavament amb senyalització mecànica moguda amb motor elèctric; agulles amb motor de 1930 que van estupendes...un enclavament que ni els francesos tenen.
Tot es canviarà per un PC amb ratolí.
Per sort, en Ripollès ha anat a emprenyar i té el Cap d'Estació amb roba d'ADIF movent la senyalització.
Les agulles tenen pedals...per poder-se fer a peu de via a cop de trepig...ja us ho explicaré.
A Saragossa-Delícies cada cop està millor la cosa: si no guardas la camara te la requisamos. Sense haver fet cap foto. Avui la bronca l'he fotut jo.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Saragossa-Delícies vec que és la pitjor estació que hi ha pel tema de fer fotos no? És pitjor que tirar fotos a una caserna militar o que a la NASA. Què volen amagar? 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo no entendre mai aquesta mania a les fotos... 

Resposta: A que te "requiso" yo los datos y te meto un paquete...liniadelRipollés ha escrit:si no guardas la camara te la requisamos.

No falla respondre això:liniadelRipollés ha escrit:A Saragossa-Delícies cada cop està millor la cosa: si no guardas la camara te la requisamos. Sense haver fet cap foto. Avui la bronca l'he fotut jo.
"I'm sorry old boy, but I don't speak Spanish. Could you please stop touching my balls you irritating man?"

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Doncs la pròxima vegada que hi vagi no aniré amb la càmara guardada.
Salut,
Salut,