De la pàgina de TMB:
TMB i RACC Agència de viatges col·laboren en la promoció de la compra d’aquests títols en màquines de venda automàtica i amb targeta.
TMB i RACC Agència de viatges col·laboren en una promoció que des del dilluns, dia 25 de juny, permet als usuaris del transport públic de Barcelona i la seva àrea metropolitana participar en el sorteig d’unes vacances al Carib, les illes Canàries, Mallorca, o altres destinacions en hotels de 4 estrelles, a canvi de la compra de targetes multiviatge T-10 adquirides en màquines expenedores de TMB, pagant amb targeta bancària.
Les característiques de la promoció són senzilles, només cal compraruna T-10 en màquines de venda automàtica de la xarxa de TMB, pagant amb targeta de crèdit o de dèbit, fins al 23 de juliol del 2007 (només tindran validesa les targetes comprades entre l’11 de juny i el 23 de juliol). Després cal entrar a la web de la promoció http://www.tmbraccviatges.com i introduir el codi que es troba a la targeta.
Sorteig de viatges, comprant la T-10!!
Això, més diners per als bancs i caixes...
I els que anem amb T-50/30, T-Mes i altres títols que denoten un ús del TP més massiu que una T-10, ens hem de tocar els nassos?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Justament jo aquest dilluns he estrenat una T-Jove!
(Comprada a una taquilla de RENFE)
(Comprada a una taquilla de RENFE)
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Això vol dir que les MAEs imprimiran les T-10 d'un rotllo diferent a la resta de títols, perquè portin el codi aquest?
A mi ja em van bé aquestes promocions, des de fa uns mesos he canviat a la T10 forçosament

A mi ja em van bé aquestes promocions, des de fa uns mesos he canviat a la T10 forçosament

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo també vull una promoció amb el Bono Exprés de 50 euros