Quan ha baixat i he anat a cap a casa he sentit pasar un tren molt sorollos per la linia de Vic, pero no l'he pogut veure fisicament pero pel soroll podria ser el tren vist a Montcada Bifurcació. Estic segur que no era a la linia El Papiol - Mollet perque d'aquest si tenia visió.
Aquest setmana ja es la segona vegada que pasa un tren molt sorollos, probablement diesel, per Santa Perpetua a aquesta hora.
Suposo que el tren porta balast per la renovació de Ripol a Ribes.






