Que es lo que queda de la infraestrutura? Cuantas estaciones habian en esta linea?
Gracias y perdonad las preguntas pero es que no soy de Catalunya y como me interesa saber un poco de historia ...
Hora i data actual: 27 juny 2026, 19:14
Entrada Autor: César » 17 ago. 2007, 23:36
Entrada Autor: wefer » 18 ago. 2007, 00:35

Entrada Autor: josep_serre » 18 ago. 2007, 09:09
Entrada Autor: awe » 18 ago. 2007, 09:12
Entrada Autor: César » 18 ago. 2007, 11:26
Bueno, yo el lunes si no toca tormenta tal y como dicen los del tiempo en TV3 creo que me iré a la estación de Roda de Barà por la mañana tempranito.de tota manera fa temps que tinc ganes d'investigar aquell terreny un altre cop, podríem fer una trobada.
¿Quieres decir que la linea que sale a la izquierda dirección Reus unos 600 metros despues de la estación de Roda de Barà ya no está?Recentment ... s´ha desmantel·lat el tram entre l'estació de Roda de Barà i els primers metres de la línia per construir el ramal entre la línia d'alta velocitat i l'intercambiador
Entrada Autor: orique » 18 ago. 2007, 12:16
Entrada Autor: César » 18 ago. 2007, 14:27
Entrada Autor: orique » 18 ago. 2007, 17:18
Entrada Autor: Trenscat » 20 ago. 2007, 09:23
Entrada Autor: aarongilp » 20 ago. 2007, 10:17
Ho dubto. Desmantellant l'intercanviador sense posar-ne cap altre a la zona de Barcelona impedeixes qualsevol intent raonable de fer passar un Alvia/Altaria més enllà de Barcelona.Trenscat ha escrit:Per cert, algú sap si quan arribi la LAV a Barcelona es desmantellarà l'intercanviador que hi ha ara a Roda? Seria un primer pas per poder intentar recuperar la línia Reus-Roda...

Entrada Autor: davida » 20 ago. 2007, 11:40
Entrada Autor: Guigui » 20 ago. 2007, 13:36
Es tractarà de fer una nova sèrie de màquines... amb periscopi.entfe001 ha escrit:Es dedueix que hi ha via pel pal de la catenària, perquè el que és via pròpiament dit està una mica coberta de vegetació
Entrada Autor: Jordi Freixas » 20 ago. 2007, 13:50
Però a veure, siguem pràctics: Un possible intercanviador de trens Alvia a partir de que la LV arribi a Barcelona, s'ha de posar a Barcelona. Per tant, aquest intercanviador s'ha de treure.aarongilp ha escrit:Ho dubto. Desmantellant l'intercanviador sense posar-ne cap altre a la zona de Barcelona impedeixes qualsevol intent raonable de fer passar un Alvia/Altaria més enllà de Barcelona.Trenscat ha escrit:Per cert, algú sap si quan arribi la LAV a Barcelona es desmantellarà l'intercanviador que hi ha ara a Roda? Seria un primer pas per poder intentar recuperar la línia Reus-Roda...

Entrada Autor: victorcasta » 20 ago. 2007, 15:41
Entrada Autor: davida » 20 ago. 2007, 15:58
Entrada Autor: César » 20 ago. 2007, 16:26
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026