¿Cuál te comprarías y por qué? ¿qué combustible te interesaría más, diesel o gasolina? ¿darías más importancia a la radio o al aire acondicionado? ¿qué modelo de coche elegirías?
Saludos,
Sergio
Hora i data actual: 20 juny 2026, 14:45

Entrada Autor: Santfeliuenc » 04 oct. 2007, 23:52
Entrada Autor: Guigui » 05 oct. 2007, 00:11
Entrada Autor: wefer » 05 oct. 2007, 00:17
👍70Entrada Autor: Trenscat » 05 oct. 2007, 09:20

Entrada Autor: genissimon » 05 oct. 2007, 09:23
Entrada Autor: wefer » 05 oct. 2007, 09:43
Un cotxe petit i equipat, simplement per anar el més còmode possible... a no ser que tinguis família nombrosaSantfeliuenc ha escrit:Hola,
¿Cuál te comprarías y por qué?
Actualment en quant a prestacions i comfort no hi ha diferències. El dièsel és més barat, però no sé si per gaire temps. També contamina més... per tant, jo agafaria el gasolinaSantfeliuenc ha escrit:¿qué combustible te interesaría más, diesel o gasolina?
L'aire condicionat és imprescindible en un cotxe modern. Haver d'estar en un embús a 50 graus al Sol no fa gaire gràcia.Santfeliuenc ha escrit: ¿darías más importancia a la radio o al aire acondicionado?
Ja ho he dit, segurament el fiat 500 que està a punt de sortir al mercat, amb el màxim equipament possible. També podries mirar un Citroën C1 o C2 o similar.Santfeliuenc ha escrit: ¿qué modelo de coche elegirías?
Entrada Autor: aarongilp » 05 oct. 2007, 10:02

Entrada Autor: Mortadel·lo » 05 oct. 2007, 10:21

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:08

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:10

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:22
Ídem i a més no oblidem pas que, parlant de cotxes nous, l'amortització de la diferència mitjana de preu entre un dièsel i el seu equivalent de benzina, acostuma a ser a anys vista, si és que no fas moltíssims Km. cada any. Cosa improbable si el cotxe és exclusivament per a la ciutat, per molt que l'agafis cada dia.wefer ha escrit:Actualment en quant a prestacions i comfort no hi ha diferències. El dièsel és més barat, però no sé si per gaire temps. També contamina més... per tant, jo agafaria el gasolinaSantfeliuenc ha escrit:¿qué combustible te interesaría más, diesel o gasolina?
Ídem, i a més pel preu actual dels radio-CD-MP3, o millor dit pel preu relatiu respecte el total del cotxe (en cotxes nous), jo no renunciaria pas a un radio-CD per l'aire acondicionat (que és molt més car, igualment). O millor dit, si et planteges això és que directament pots prescindir de la ràdio (jo confesso que en un cotxe i per passar-m'hi hores a dins tot sol, no pas). Això ja depen de costums.wefer ha escrit:L'aire condicionat és imprescindible en un cotxe modern. Haver d'estar en un embús a 50 graus al Sol no fa gaire gràcia.Santfeliuenc ha escrit: ¿darías más importancia a la radio o al aire acondicionado?
A mi em fa la impressió que aquí et pot el capritxo, Marçalwefer ha escrit:Ja ho he dit, segurament el fiat 500 que està a punt de sortir al mercat, amb el màxim equipament possible. També podries mirar un Citroën C1 o C2 o similar.Santfeliuenc ha escrit: ¿qué modelo de coche elegirías?
Entrada Autor: wefer » 05 oct. 2007, 11:38
Jooooooo?Fran-Ikarus ha escrit:A mi em fa la impressió que aquí et pot el capritxo, MarçalT'has enamorat del nou Fiat 500, je je...
👍70
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:41
Entrada Autor: wefer » 05 oct. 2007, 11:44
Carai, és que escrius tants missatges per minut que no em dóna temps a llegir-los tots!!!Fran-Ikarus ha escrit:Seras tu, jo l'esmento 3 cops a la meva resposta, i el tercer cop és directament per dir que és la meva tria

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:53

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 oct. 2007, 11:54

Entrada Autor: Mortadel·lo » 05 oct. 2007, 12:12
Entrada Autor: JaMiRo! » 05 oct. 2007, 16:14

Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026