Sabeis si todavia lo hace el servico regional por esta ruta o por otras de M.D.?
Seria un buen substituto para las 440?(eso si nos traen mas civias)jeje
+inversion en Bcn por favor y mas civias!!1
Hora i data actual: 27 juny 2026, 16:22

Entrada Autor: intercity+arco+civia » 22 nov. 2007, 22:46

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 22 nov. 2007, 23:38
Entrada Autor: wefer » 22 nov. 2007, 23:44
Falten les opcions:Fran-Ikarus ha escrit:L'enquesta és objectiva, eh?

Entrada Autor: intercity+arco+civia » 22 nov. 2007, 23:46
Entrada Autor: wefer » 22 nov. 2007, 23:55
ja està afegida la opció 3 "No"intercity+arco+civia ha escrit:ups es verdad me deje el nojeje pido disculpas si el administrador lo puede arreglar me haria un favor q torpeza la mia
Entrada Autor: EUKibo » 23 nov. 2007, 00:28
Entrada Autor: neroon » 23 nov. 2007, 11:21

Entrada Autor: Mortadel·lo » 23 nov. 2007, 11:52

Entrada Autor: ABB_Traccion » 23 nov. 2007, 15:03
Entrada Autor: EUKibo » 23 nov. 2007, 19:35
Entrada Autor: Guigui » 23 nov. 2007, 21:53
Realment. És molt perillós.EUKibo ha escrit:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...

Entrada Autor: victorcasta » 24 nov. 2007, 00:00
L'impacte que fa sobre les portes d'una 440R a força velocitat quan es creua amb un altre tren o a l'entrar o sortir d'un túnel, no és pas per la poca aerodinàmica que pugui tenir el seu frontal.EUKibo ha escrit:La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...

Entrada Autor: ABB_Traccion » 24 nov. 2007, 00:39
Jo, sincerament, gairebé descarrilo i això que anàvem a 99'9km/hEUKibo ha escrit:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Entrada Autor: EUKibo » 24 nov. 2007, 11:47
Pel costat els trens són iguals, el problema aerodinàmic a altes velocitats sempre es frontal. Precisament a Renfe-Catalunya no es que es creuin molts trens a altes velocitats també cal matisar...victorcasta ha escrit:L'impacte que fa sobre les portes d'una 440R a força velocitat quan es creua amb un altre tren o a l'entrar o sortir d'un túnel, no és pas per la poca aerodinàmica que pugui tenir el seu frontal.EUKibo ha escrit:La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Per altra banda, hi ha 447 que fan serveis Madrid - Zaragoza o Madrid - Santander.

Entrada Autor: ABB_Traccion » 24 nov. 2007, 13:20
Entrada Autor: EUKibo » 24 nov. 2007, 15:24
Entrada Autor: Mako448 » 25 nov. 2007, 19:52

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 nov. 2007, 21:15
Sí, quan anàvem de motxilleros a finals dels anys 80 (encara eren blaves) fèiem tots testament abans de marxarGuigui ha escrit:Realment. És molt perillós.EUKibo ha escrit:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 26 nov. 2007, 08:17
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026