Això m'ho vaig trobar (bé, de fet va ser mon pare) al parabrises del cotxe el mateix dia que me n'anava a Madrid, a principis d'octubre. Trec el fil avui perquè fins avui el triangle aquest havia quedat al maleter del cotxe a l'espera que algú l'endrecés una miqueta :-P.
El paper en qüestió diu que s'ha senyalitzat amb l'antelació necessària. Quina és aquesta antel·lació? El dia 6, dia que vaig trobar-m'ho, era un dissabte, i el cotxe portava allà estacionat menys d'una setmana. Com que la majoria dels cops em toca aparcar a la quinta forca, no acostumo a passar a veure "com està el cotxe" fins que no em toca tornar a pagar l'àrea verda; això és un cop cada setmana...
Total, que la grua no es va endur el cotxe de miracle. Trobo una mica abusiu que et puguin plantar això al parabrises i endur-se't el cotxe, sobretot en el cas que toca, un acte cultural (era una espècie de festa dels veïns del carrer Provença) que molt previsiblement ja se sabia amb antelació que passaria.
I ja posats a demanar, una trucadeta a casa per avisar per treure el cotxe no aniria malament...

