Cervera - Lleida
05633 REGIONAL 06:53 07:50 (dilluns a divendres)
05631 REGIONAL 07:43 08:39 (dissabe i diumenge)
Lleida - Cervera
05632 REGIONAL 20:45 21:58
Proposo fer algun homenatge a aquestes unitats, fent alguna trobada o algo...
Hora i data actual: 27 juny 2026, 16:18
Entrada Autor: jordidr » 07 des. 2007, 12:05
Entrada Autor: aarongilp » 07 des. 2007, 13:47

Entrada Autor: evarujo » 07 des. 2007, 21:24
Entrada Autor: megapauer » 07 des. 2007, 21:48
I a mi, però fa anys que em van ensenyar que un TREN (en majúscules) el formaven una locomotora i una sèrie de cotxes o vagons. I sembla que a Renfe fa 'lustros' que no està de moda.evarujo ha escrit:Total, no se vosaltres però a mi m'agrada el tren visualment parlant,
Entrada Autor: evarujo » 07 des. 2007, 23:34
coi, no parlo de tren en el significat que et dona el diccionari sinò de qualsevol tipus de tren fen servir la paraula tren com el que enté la gent del carrer, incluïnt els automotors i ut's. Que renfe fa lustros que no està de moda, tens raó, renfe com a tal va morir fa temps, ara es un potaje on regnen les aberracions talguils, però bueno, que aquest no es el tema del post d'en jordidr. salutmegapauer ha escrit:I a mi, però fa anys que em van ensenyar que un TREN (en majúscules) el formaven una locomotora i una sèrie de cotxes o vagons. I sembla que a Renfe fa 'lustros' que no està de moda.evarujo ha escrit:Total, no se vosaltres però a mi m'agrada el tren visualment parlant,
Entrada Autor: davida » 11 des. 2007, 14:01
¿Quines altres? Que jo sapiga no hi cap 593 arreglat a Renfe. Nomes hi han els 596 que son coches motors de 593 adaptats per circular en solitari i els 593 reformats enviats a Xile i Argentina.Jordi Freixas ha escrit:I per què no l'arreclen com es va fer amb els altres?
Entrada Autor: neroon » 11 des. 2007, 14:52
Jo recordo, poc temps desprès del traspas a FGC, que els responsables d'aquesta última es plantejaren com a opció adquirir un parell o tres de Fiats 593 (en aquella época encara en quedaven un bon grapat en servei) i reformar-los profundament amb un estil similar amb el que s'havia seguit amb els camells que es van vendre a Xile, doncs sembla ser que aquesta reforma els hi va agradar força. L'altre opció, era, evidentment, adquirir nous automotors (Talent, Desiro, etc.).davida ha escrit:¿Quines altres? Que jo sapiga no hi cap 593 arreglat a Renfe. Nomes hi han els 596 que son coches motors de 593 adaptats per circular en solitari i els 593 reformats enviats a Xile i Argentina.Jordi Freixas ha escrit:I per què no l'arreclen com es va fer amb els altres?
Entrada Autor: Jordi Freixas » 11 des. 2007, 22:34
I llavors, d'on provenen els Supermans?davida ha escrit:¿Quines altres? Que jo sapiga no hi cap 593 arreglat a Renfe. Nomes hi han els 596 que son coches motors de 593 adaptats per circular en solitari i els 593 reformats enviats a Xile i Argentina.Jordi Freixas ha escrit:I per què no l'arreclen com es va fer amb els altres?

Entrada Autor: evarujo » 12 des. 2007, 10:31
tens raó, dels 596 hi ha amb el tester mes "fashion" i d'altres amb el tester com els de les 593 sense porta davantera que en quedaran 2 o 3 a Castella. De fet els 593 que es van enviar a Xile van ser els únics que es van reformar. Els que darrerament s'han enviat a l'Argentina són els que estaven fets caqueta apartats a les vies espanyoles. Un cop allà els han posat a punt i agregat alguns detalls estètics com barres de ferro a les finestres (es veu q allà la gent tira pedres contra els cristalls de la cabina del tren entre d'altres) i una espècie de panxa al front que les fa més salvatges a part de pintar-les de blau i gris. Saluts,Jordi Freixas ha escrit:Però igualment, dels 596 també n'hi han de reformats...
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026