Algú em podria dir si aquests regionals es mantenen, si es redueixen horaris o si es clausura la línia Cercedilla-Segovia?
Gràcies.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 09:33
Entrada Autor: 437.001 » 10 des. 2007, 17:32
Entrada Autor: Guigui » 13 des. 2007, 20:27
Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.👍35JaMiRo! ha escrit:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???![]()
Entrada Autor: JaMiRo! » 13 des. 2007, 23:12
Doncs quina "sort" que la vaig fer el setembre del 2006. Fins i tot vaig aprofitar per fer fotos de l'estació "de tren convencional" de Segovia.437.001 ha escrit:JO intentaré fer-la aquest dilluns, no sigui cas que...
Entrada Autor: 437.001 » 14 des. 2007, 19:24
Doncs si consulteu els horaris de gener del 2008 a http://www.renfe.es veureu que no és el cas.Guigui ha escrit:Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.JaMiRo! ha escrit:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???![]()

Entrada Autor: victorcasta » 14 des. 2007, 20:25
Entrada Autor: Watermark » 16 des. 2007, 00:27
Entrada Autor: 437.001 » 18 des. 2007, 00:26
Entrada Autor: Guigui » 19 des. 2007, 09:40
Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 ha escrit:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h
Entrada Autor: aarongilp » 19 des. 2007, 10:28
Malament si això passa en una LAV...Guigui ha escrit:Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 ha escrit:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h

Entrada Autor: Guigui » 19 des. 2007, 10:36
No oblidem que, abans que LAV, allò és territori Renfomentadif. Escenaris de fireta per fardar, abans que res.👍35aarongilp ha escrit:Malament si això passa en una LAV...

Entrada Autor: victorcasta » 19 des. 2007, 19:18
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026