Algú em podria dir si aquests regionals es mantenen, si es redueixen horaris o si es clausura la línia Cercedilla-Segovia?
Gràcies.
Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.JaMiRo! ha escrit:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???![]()
Doncs quina "sort" que la vaig fer el setembre del 2006. Fins i tot vaig aprofitar per fer fotos de l'estació "de tren convencional" de Segovia.437.001 ha escrit:JO intentaré fer-la aquest dilluns, no sigui cas que...
Doncs si consulteu els horaris de gener del 2008 a http://www.renfe.es veureu que no és el cas.Guigui ha escrit:Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.JaMiRo! ha escrit:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???![]()

Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 ha escrit:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h
Malament si això passa en una LAV...Guigui ha escrit:Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 ha escrit:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h

No oblidem que, abans que LAV, allò és territori Renfomentadif. Escenaris de fireta per fardar, abans que res.aarongilp ha escrit:Malament si això passa en una LAV...