Hauríeu de notar que han desparegut la majoria (tots?) els problemes que donava l'antic servidor, que va més ràpid i que la funció de Cerca ja torna a funcionar al 100% de les seves possibilitats.
Esperem que amb tot plegat s'avcabin els problemes que patíem fins ara, problemes de tota manera feliços, ja que eren deguts a la sobrecàrrega del servidor o, dit d'una altra manera, a que l'èxit del fòrum ha superat les previsions que es van fer en un principi.
