Trobada friki de Cap d'Any?
Trobada friki de Cap d'Any?
Hi sou gaires els qui no teniu pla per a la nit del 31? No trobeu res diferent al que sempre es fa? Veuríeu viable fer una trobada friki, alternativa a totes les feste que sempre es fan? Si creieu que això é possible, digueu alguna cosa, idea que tingueu, etc.
Seria una bona idea, però jo m'hi podré apuntar. Per la tarda-nit aniré com l'any passat a fer fotos al TRAM de nit amb la torre Agbar il·luminada de fons o per la nit tinc sopar.
El cap d'any el passaré a Salt, cosa rara, pel que no tinc previst en un principi fer cap sortida (aquí no tenim TP aquests dies), però una trobada freak a un trambesòs passant per davant la torre Agbar mentre toquen les campanades, com l'any passat (per dir algo) no estaria malament 

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo tinc plans per cap d'any, però qui no en tingui seria interessant fer les campanades dins d'un 1100, perque seran les últimes que visquin aquests trens.
Salut,
Salut,
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Yo aquesta nit faré el trajecte L2 Bac de Roda - L2 Clot - L1 Clot - L1 Catalunya - L3 Catalunya - L3 Vall d'Hebron.
Espero no tenir que agafar cap 9000, 6000 o 3000 reformat...
No està malament l'idea! Igual ens hi acostem...Mr. Baricentro ha escrit:Yo aquesta nit faré el trajecte L2 Bac de Roda - L2 Clot - L1 Clot - L1 Catalunya - L3 Catalunya - L3 Vall d'Hebron.