Bitllets Larga Distancia a tinta

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Bitllets Larga Distancia a tinta

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 des. 2007, 20:19

Com pot ser que a Valls els viatgers pugin amb el format antic?

No s'ha eliminat encara!
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » 29 des. 2007, 21:06

Molt curiós, ja els donavem per extinguits :D , caldrà anar a fer una visita a agafar el Talgo...

Seria molt curiós que algú els demanés una Tarjeta 6 de Media Distancia... el farien sobre format Bonocity amb resultat espantós? Els hi quedaran cartulines Bonocity?

Saps si hi ha factors de l'Adif o està la taquilla privatitzada?
00



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 des. 2007, 21:35

Ni idea, ara bé el revisor va haver de treure...el bolígraf !!!! ... en no poder esguerrar la part dreta dels bitllets actuals.

Com algú li porti un edmonson treu el pica i tot !!!!

Watermark ha escrit:Molt curiós, ja els donavem per extinguits :D , caldrà anar a fer una visita a agafar el Talgo...

Seria molt curiós que algú els demanés una Tarjeta 6 de Media Distancia... el farien sobre format Bonocity amb resultat espantós? Els hi quedaran cartulines Bonocity?

Saps si hi ha factors de l'Adif o està la taquilla privatitzada?
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”