Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.

Extret de la ferropediaintercity+arco+civia ha escrit:Hola bon any a tothom, sobretot per Adif+Renfe.
Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.
Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).252-071 ha escrit:Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Salutacions

Tens raó:el Bcn Sants-Zaragoza-Delicias es considera Catalunya expres.aarongilp ha escrit: Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).

Aixó no te res a veure perque jo veig el mateix catalunya exprés que un dia pot anar amb 440R i altres dies pot anar amb 448Rjordidr ha escrit:La diferencia en aquest cas diria que rau en el confort (448R pel primer i 440R pel segon)

Galicia exprés,Castilla y Leon Exprés y Aragón Exprés.Tots tres van desapareixer i ará són Regional ExprésJordi Freixas ha escrit:
També n'hi han a Galicia, Castella i Lleó, i em sembla que Aragó.

No, ja que és un sistema diferent. Els Catalunya Exprés tenen un tipus de comoditats, van per un tipus de vies, es fan amb un determinat tipus de material i valen cert preu. Els Avant tenen unes altres comoditats, van per vies diferents, els materials també son diferents i són més cars. És a dir, no són equiparables, pel que no se'ls hi pot donar el mateix nom.intercity+arco+civia ha escrit:Ya ho tinc clar gracies a tots.
Que us sembla si quant entri l'alta velocita, el servei de mitja distancia per la linea del ave, en contes de dir-se Avant, es digués Catalunya Exprés!!! seria mes maco!

Sense comentaris...jordidr ha escrit:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)

Ara m'assabento que el catalunya exprés tenen sentits de serveijordidr ha escrit:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)