Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.

Entrada Autor: intercity+arco+civia »
Extret de la ferropediaintercity+arco+civia ha escrit:Hola bon any a tothom, sobretot per Adif+Renfe.
Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.
Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).252-071 ha escrit:Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Salutacions

Tens raó:el Bcn Sants-Zaragoza-Delicias es considera Catalunya expres.aarongilp ha escrit: Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).

Aixó no te res a veure perque jo veig el mateix catalunya exprés que un dia pot anar amb 440R i altres dies pot anar amb 448Rjordidr ha escrit:La diferencia en aquest cas diria que rau en el confort (448R pel primer i 440R pel segon)
Entrada Autor: Jordi Freixas »

Galicia exprés,Castilla y Leon Exprés y Aragón Exprés.Tots tres van desapareixer i ará són Regional ExprésJordi Freixas ha escrit:
També n'hi han a Galicia, Castella i Lleó, i em sembla que Aragó.

Entrada Autor: intercity+arco+civia »
No, ja que és un sistema diferent. Els Catalunya Exprés tenen un tipus de comoditats, van per un tipus de vies, es fan amb un determinat tipus de material i valen cert preu. Els Avant tenen unes altres comoditats, van per vies diferents, els materials també son diferents i són més cars. És a dir, no són equiparables, pel que no se'ls hi pot donar el mateix nom.intercity+arco+civia ha escrit:Ya ho tinc clar gracies a tots.
Que us sembla si quant entri l'alta velocita, el servei de mitja distancia per la linea del ave, en contes de dir-se Avant, es digués Catalunya Exprés!!! seria mes maco!

Sense comentaris...jordidr ha escrit:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)

Ara m'assabento que el catalunya exprés tenen sentits de serveijordidr ha escrit:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”