Del 20 minutos:
La C1 i el Metro del Vallès són els més congestionats
El tramvia necessita prioritat a les cruïlles per córrermés i al metro li cal modernitzar la senyalització.Hi ha dèficit de vies per a les mercaderies
NÚRIA BONET
20 MINUTOS
Així com en la xarxa de carreteres queda ben clar i consensuat quins punts són els més congestionats,en el de la xarxa ferroviària un estudi acaba d’indicar que són la línia C1 de Rodalies i el tram central del es línies del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). Són els que presenten més embussos i més es col·lapsen al llarg de l’any. El dictamen del 2008 dut a terme pel Consell deTreball
Econòmic i Social de Catalunya (CTESC) indica que «la xarxa presenta punts de congestió» i que, per tal de solucionar-ho, «cal donar més capacitat a aquests trams».
A més, el CTESC, un òrgan consultiu i d’assessorament del Govern de la Generalitat, indica que els sistemes de senyalització al metro,motiu habitual d’avaries, haurien de modernitzar-se i canviar-se per uns d’automàtics. El tramvia també presenta deficiències, concretament la baixa velocitat comercial, a causa del sistema de priorització a les cruïlles. Segons el CTESC, es podria depassar
la velocitat mitjana, fixada en 18,5Km/h,donant més prioritat al tramvia en detriment del cotxe en les cruïlles. «Queda poc espai per al transport de mercaderies»,exposa també el dictamen, amb
la qual cosa proposa incrementar el nombre d’apartadors i ampliar-los perquè puguin acollir trens més grans.
EMBUSSOS PER L’AVE A CASTELLBISBAL
El nou esquema de circulació de trens un cop acabades les obres de l’AVE fa predir ja on hi haurà dos colls d’ampolla. Serà al
tram de Martorell a Castellbisbal i de Castellbisbal
a Mollet. En els darrers anys s’ha aconseguit arribar a un 70%
del transport públic per carretera que reuneix les condicions d’accessibilitat. Des del CTESC s’augura que «en els propers anys» ho serà el 100% de la flota de busos.
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 5:40
La C1 i el Metro del Vallès són els més congestionats
Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
La C1 i el Metro del Vallès són els més congestionats
Entrada Autor: metring » Dimarts 13/05/2008 18:31
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos