Finalment es mantindrà el BT per oposició dels maquinistes a circular amb CCR. En aquests moments no tinc clara la situació de la senyalització on es van fer obres, atès que s'havien inutilitzat alguns senyals mecànics d'entrada i dubto que els hagin recol.locat. Esperem que no hagin passat a BT amb parada diferida, que tot podria ser.
Les obres de la LAV Madrid Cuenca València avancen realment, i fins i tot ja es veuen suports de catenària en paral.lel a la via tradicional. A Utiel s'ha muntat una base de suport logístic on hi arriben trens de balast i carrilers des de la banda Aranjuez de la línia atès que no hi ha connexió a València Sant Isidre. Això vol dir que aquests trens estan destrossant encara més l'estat de la via a la línia de Cuenca. La variant d'El Rebollar en via convencional s'ha resolt bé, això sí reaprofitant els senyals mecànics en trinxera AVE.
Ha estat un honor viatjar en FGV amb bitllet VISIR de tira groga.

