http://es.youtube.com/watch?v=ju7JgProVE4
És trainacting, que es coneix per a fer una representació entre dues estacions.
Personalment crec que el únic que no "pega" es el de la taula de windsurf, ja que allà no tenen mar, per lo demés ho trobo curiós i divertit

