Seguretat dels vianants a Barcelona

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Seguretat dels vianants a Barcelona

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/10/2008 14:53

Nota d'administració:
Aquest misstage prové d'aquest altre:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 40#p116319

El distrito de Horta-Guinardó ha instalado pivotes y vallas fijas en le punto donde se produjo el atropello moratl del us que acabó con la vida de una mujer y una niña de diez años
O sigui, que pel fet d'haver-hi passat un desgraciat accident, que hauria pogut passar en una infinitat d'altres indrets igual de desprotegits, posaran pilones perquè no torni a passar mai més? I ja s'han aturat a pensar on més haurien de posar-los, per la mateixa regla de tres?

Ara bé, si es tracta d'un punt de risc sobradament conegut, seria una mostra més de que les hosts del tres per cent no actuen fins que en passa una de grossa.

:boig2


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/10/2008 10:02

Lamentablement, hi ha moltíssims llocs on farien falta proteccions i no hi són. A altres ciutats, tots els llocs perillosos acostumen a estar protegits amb tanques. Però a Barcelona, no sols gairebé no se'n col·loquen, sinó que les que existien antigament han estat retirades, perquè no són "fashion".

Posem per cas la Meridiana entre Fabra i Puig i València, on quedar-se a la mitjana central és un pur acte d'heroïsme, ja que els cotxes i camions et freguen la cara i el cul a la vegada a velocitats de força més de 50 Km/h, i no hi ha cap mena de protecció. El que fa la gent, doncs, és intentar creuar tots els carrils sigui com sigui, corrent, cosa que potser encara és més perillosa.
Això sí, l'ajuntament no ha dubtat a posar en molts dels pasos de vianants aquella pintura a terra dient que hi ha molts vianants que moren atropellats i no sé quines animalades més... però de protecció, cap ni una. I a sobre, el temps de canvi del semàfor no permet creuar el carrer a pas normal, i ja no diguem a persones amb problemes de mobilitat, cosa que no passa a moltes altres ciutats (Madrid, sense anar més lluny).

En fi, que si t'atropellen, encara resulta que és culpa teva per haver volgut creuar el carrer. L'Ajuntament de Barcelona no sols porta una pèssima política de seguretat dels vianants, sinó que a sobre encara se'n riu d'ells quan els atropellen. Patètic.



Respon

Torna a “Vehicles privats”