Us adjunto un enllaç de la companyia pública AMTRAK on explica que aquest any és el sisè consecutiu en què puja el nombre de viatgers i s'assoleixen els 28.700.000 viatgers!
http://www.amtrak.com/servlet/ContentSe ... 8294234716
aviam si continuen creixent i es posen al nivell que han d'estar!




