avui venia de montcada i al arribar quasi ja al nus de la trinitat he vist un camió que portava un vagó d'un metro de TMB semblava un de la L1 o L3 i pel que m'ha semblat era el remolc no el cotxe motor.
El que no entenc és perqè anava en direcció montcada.
Bueno m'ha fet una mica de pena, al final ens quedarem amb tots els trens de les noves sèries.
Salutacions !!!!!



